torsdag 29 januari 2009

Keep your eye on the price

Okej nu vill jag nästan garva åt mig själv. Jag tänkte va e de här för nytt städare lr?Nej det går faktiskt bra för dig och även om vi inte pratar så I'm glad for u.

Även om det skulle vara kul och ses igen och prata om allt nytt som hänt så kan man inte upprepa samma visa om o om igen så det är lite sååhär det ligger till..Hello remember me..I'm in the past. Like a photo in your album and u can't have me back;D




Loong time no dancing :(





Jag har itne dasat sen innan lovet nu heelt sjutk.I miss it! Men nästa vecka börjar mina kurser igen :D


Igår simmade jag dock 1 km!!! med Sofia...dvs hela 40 längder. Jag är ju ingen simmare så trodde aldrig jag skulle klara det. Efter 3 längder kände jag mig helt slut men jag fortsatt ändå till jag uppnådde mitt mål på 1 km. I'm proud :D Ja köpte simkort också så mkt mer simmande ska det bli under tex håltimmarna i skolan. Gotta keep my body fit. Dessutom har jag mitt pris efteråt Bada-bastu! Gosch så härligt!




Det här e mitt pris varje gång jag klarar av 40 längder ;P plus.. Gotta keep your eyes on the price baby!

Idag åkte jag och Anna och intervjua Maria Rosvall från företaget Stella på östermalm. Jag blev faktiskt väldigt inspirerad. Det är en mentorgrupp för tjejer och jag är verkligen FÖR allt som finns som hjälp för att höja tjejers självkänsla och ta fram oss i yrkeslivet! :D Kommer iaf skriva om detta imorn på Nackas skoltidning, nu när jag är en av de i Punk.NG redaktionen hehe.


Ska snart på en Tv inspelning på Svt , ska sitta som publik så hoppas det kommer några roliga gästartister ;)

Föresten vill bara lägga en kommentar. Många killar är så förutsägbara,kanske för at tja drar mig till samma kretsar, men min point är iaf att de är inte mitt mål utan min underhållning men till och med underhållare ska krångla till allt. Kanske ska man underhålla sig själv oxå? Miss independent goes super woman haha. Fattar ni inte? Ni är bara undehållning så sluta tro att ni betyder mer! För i slutändan är det ändå inte er man saknar utan den som faktiskt betydde något...

Jag har dock för mkt annat i min hjärna som att besöka rektorn tusen ggr pga min störda engelska lärare som jag verkar va den enda som står upp emot, plugga ihjäl mig för nästa veckas alla prov så ja kan uppfylla mina mål och dra iväg till Uppsala. Försöka se till att jag och Julia kmr iväg till Usa nu snart samt keep working on my beach bod och dansen. Förstår ni varför man vill ha underhållare som inte krånglar då?

Aaja players.. I'm ready to play ska vinna det här monopolet bli stor mäktig o independet ;P


Inga kommentarer: