måndag 2 februari 2009

Is it really your choice?

What's new?
Joo jag såg Nina persson för hon var nämligen gästartisten till tv-showen vi va på med skolan :D
I'm so happy för hon är ju så otroligt begåvad. Har lyssnat på my favourite game o alla gamla cardigans låtar hela veckan nu..



Jag en cardigans tjej? Det trodde ni inte va ;P
Så kul för hon säger I'm loosing my favourite game o de e just de jag typ verkar sträva efter. Väljer o köra dessa spel..men it gets me nowhere liksom haha.

Jag har gjort lite work on my own också. I lördags ringer min vän Camilla mig och säger att jag ska komma till en videoinspelning på Hiltonhotel så snabbt som möjligt. Så ja åker dit lite streetmode kläder men fick dock byta om för de ville ha lite luxurious tema nämligen. Så vad exakt fick jag göra? Jo fick sitta bakom rappartisten Mofo i en säng tillsammans med en annan tjej. Leka lite fin och se ut som att jag har en konversation med henne. HAHA jag dör om ni känner mig vet ni hur fnittrig ja e de fick nog säga till mig att le mindre tretti ggr..haha de va en kul grej o sitta där o leka fin o ge reaktioner på beställning mot kameran men jag kom att tänka på hur mkt ja egentligen är emot sånt. Så medans jag sitter där i sängen och leker fin bakom Mofo så tänker jag va fan e de jag gör..jag är med o gör reklam för sånt jag är emot.Sen fick vi låtsas mingla lite med vinglas i handen och jag skulle verka så intresserad av allt Lazee som oxå va med i videon sa.50-cent brudar e inte min grej dessutom är jag för allt som höjjer tjejer och visar en annan bild av tjejer än underlägsna killar. Vilket är just de man är i den video..så if it comes out och jag nu kmr med så sorry men jag gick emot mina egna åsikter :/
Video utspelar sig liksom på att han e otrogen mot sin flickvän och dessutom har ett ex efter sig OCH tjejer som oss i sängen..Gosh vad jag gick emot mig själv in my work :P

Sen har jag vart med Amanda Panda..min lilla älskling jag har tagit hand om sen hon va 3 o nu e hon 11..dessutom e hon riktigt lång nu så hon va lika lång som mig typ fast ja hade klackar :O Va lite kul när ja skulle ruffsa till henne i håret som ja brukar och jag fick lyfta upp armen för att kunna göra de :P

Jag skulle till Layer cake och festa men jag åkte hem till min kusin istället och såg på film och åt delicious mat..hon e en riktig mästerkock jag som inte kan ett skit should learn hehe.
Hursomhelst fick jag höra att de hade vart grymt ute och att jag MISSA nått haha. Får väl ta igen my big loss nästa helg. Denna helg har vart lugn var på bio i fredags också, en typisk chickflick movie.
Måste säga att visst I'm a partygirl men jag älskar nästan ännu mer bio och film kvällar, mys och spelkvällar. Saknar när ja hade mina sex and the city helger hemma. Ska snart styra upp någon mysig tjejkväll tror ja :-)

Föresten jag har ett nytt citat jag gillar som jag fick från mitt psykologistuderande igår nämligen "självinsikt innebär frihet" men sen diskuterade jag med den färdigutbildade psykologen Vani som mena att vi är determinerade. Så nu ligger jag och velar mellan vad jag ska tro? Men U gotta have faith i att man styr lite själv lr jag vill iaf gärna tro det :-) Ju mer man lär som om hur man fungerar sina inre mekanismer som det stod haha desto mer kan man göra förändringar och välja hur man ska hantera saker, göra val osv. Det omedvetna inom oss det så kallade Detet är iaf det som styr en ni vet ens instinkter typ. Hur som helst mkt intressant it was.
Juste jag blev av med min Engelska lärare som jag hatar så mkt, jag hoppade av och bytte kurs, hade verkligen tur som lyckades med det nu när halva kursen redan e slut! Men det var iaf en befrielse känsla äntligen av me henne och den kursen :)

Nu kmr Julia snart vi ska boka vår resa till LOS ANGELES baby ;D
Jag berätta för en person om hur glad jag e att jag äntligen ska åka..mitt svar blev nått helt annat som har med Sex o göra..ibland undrar jag om vi faktiskt styrs som Freud säger av sexuella impluser för what the fuck va de där annars :S Hur weird som helst..störande också att det är det enda man verkar kunna diskutera me vissa killar now a days.

Nu ska ja äta my mums home made cooking :D see ya ;)

Inga kommentarer: