måndag 16 februari 2009

Mytoman, hjälp!


haha förstår ni bildernas budskap?

Liksom How can U hang up when the line is already dead.:S
Jag har bara svårt att förstå hur någon som inte har ett skit kan känna sig grym för att den låtsas dissa någon som redan skiter i den?
Jag hade en viktig fråga jag ville ställa och när jag ställde den utnyttjar man det till att låtsas att man fortfarande är eftersträvansvärd.. Well guess what mina känslor dog för länge sen. Nånstans på vägen när jag insåg vilken tragisk mytoman du är och såg saker i ett större perspektiv.

Att använda den frågan mot mig visar ännu mer var din intelligens nivå ligger..som förvränger en SÅDAN SAK till en lek som ska få dig att känna dig högre än mig. Hur kan man känna sig grym för att man fick en 16-åring på fall? Du ljuger så mkt att du säger emot dina egna påhitt. Varför skriver jag om dig nu? Jo för att varna alla om att alla tecken på äldre killar som försöker häva sin uppmärksamhet genom att söka sig till yngre tjejer och dra historier som säger emot sig själva bör.. Om du känner igen dig som kille..GET A LIFE..om du är tjej och möter sånn kille..TA AVSTÅND. Om du redan släppt in honom i ditt liv haha ja du då kommer han föralltid tro att han dissat dig även om du väljer att skita i han..That's the thing about mytomaner de lurar till o med sig själva!

Inga kommentarer: