måndag 23 februari 2009

Strange meatings

Jag är alltid den som lyckas hamna i massa konversationer me folk på tuben, bussen, köer ja överallt. Så i helgen när ja va på väg hem från min vän hamna ja i två ganska roliga. Ja va på väg hem från Gröndal..o de va typ två pers i hela bussen. Typ jag och två till haha. Så kommer en kille o sätter sig bredvid mig och ba går inte du i Nacka. Ja ba joo vadå da..han ba ja går också där. Liksom aa o de gör 2000 andra människor också. Men han kände igen mig från då jag var utklädd till Britney. Lite kul.

Han ba minns du mig inte mig. Jag såg dig bakifrån och ba shiit ursäkta ordvalet men bakifrån såg du ju ut som en slampa. Sen ba kom ja fram o ba måste kolla vem de där är. Så du ba ja e Britney halååå.

hahaha fan va kul..:D

Sen vidare i väntna på tuben satt en African man och ba börja babbla. Han ba haha du fixar håret. Jag ba jaa de e lite förstört. Han ba ni tjejer varför bryr ni er om det. Vi kollar ändå inte på det utan annat så vf bryr ni er då. Kanske för att vi SJÄLVA bryr oss. Haha men tyvär va de sant..så fortsatt han babbla om kärlek och att det går och älska två tjejer samtidigt. Värsta deep converstion.
Me and my strande meatings..
Btw Jag o Jullan är bästa teamet. Vi hade tävling på jobbet. Vi trodde man skulle få fika och vi va båda hungriga så vi kämpa som fan. Men istälelt vann vi ett par trosor var. KUL! haha Iaf Great teamwork;D

1 kommentar:

Dr B sa...

Hej! jag brukar också hamna i långa djupa diskusioner med folk typ på tåget när man sitter bredvid varandra några timmar.
Du verkar vara en skärpt tjej, söt och trevlig! Det är skoj att läsa din blogg! Keep up the good work! :)