lördag 21 februari 2009

Put your emotions on your hair.

Idag fick ja damp från nowhere. Jag gick inte på singstarkväll hos Sofia som jag planerat utan jag bestämde mig för och hyra film med Sarvenaz istället. Helt enkelt för att jag är både sjuk och för lat för att ta mig ut till Nackas skogar :P Men vad gör jag? Jo jag ber henne klippa mitt hår för att hon klippt vissas hår innan och hennes mamma e frisörska.Först tveka hon men jag lyckades övertala henne. Haha o nu sitter jag här o ba ååh varför varför som ett litet barn. Först blev de bra.. sen råka hon klippa ett helt stycka för mkt så nu har jag ett helt stycka hår ja måste dölja bakom öronen. Katarstrof!

Missnöjda jag..inge mer webcam Ego här haha :(


Den sidan som blev Någorlunda Okej iaf :P

HELA DETTA STYCKE e fel klippt...nu måste ja gå och dölja det bakom allt annat hår:'(
Måndagen efter lovet kanske jag ska besöka en frisörska min tjejkompis känner så kanske hon lyckas fixa till det lite..gratis dessutom :D

Det är oftast bra och ha en bra övertalningsförmåga som jag har. Men i vissa fall kan det vara bra ifall man inte lyckas få igenom sina otänkta beslut :/
Detta påminner mig om Jessica Simpson i sin video när hon får damp o klipper av allt sitt hår i stycken haha.



Vi tjejer verkar alltid ta ut alla våra känslor på vårt hår...
I Think I'm going crazy!

Inga kommentarer: