söndag 8 februari 2009

Is it impossible to change?

Det behöver inte handla om att det tar månader, år lr evighter för att man ska ändras det kan hända bara sådär från ingenstans. Jag upptäckte iaf något märkligt jag träffa en person och märkte att jag fort kunde liksom tycka om den och så men det var helt annorlunda, JAG KÄNDE INGET och jag brukar känna typ ALLT. Jag blev inte sådär känslosam och full av tankar som jag brukar bli. Jag kände inte heller varken ångest lr nå glädje. Kände bara att där är du och här är jag, här är vi va händer idag ? :P Nemen lite så hehe.

Smsen rulla in som det ska men det var inte alls som det bruka va. Jag va inte den ja bruka va. Jag hitta på ursäkter och sket i och svara när jag inte kände för det. Skulle mig förr aldrig falla in..men jag märkte att jag började ta över en annans roll :S Så nej det är inte impossible to change, det handlar inte om att räkna tiden..det handlar helt enkelt om att vänta in erfarenheter som ger dig nya perspektiv..

Men once u open your heart 4 someone I belive there is always an open door for that person in to your heart. Så man måste va hård o tydliggöra för sig själv..My heart will open up foreveryone but U.

Inga kommentarer: