måndag 16 februari 2009

U can do it, put your mind into it

Har så mycket plugg just nu. Men jag räknade ut att om ja lyckas nå mitt mål och behålla mitt snitt jag har nu kommer jag gå ut med 18.95 såå måste anstränga mig nu fifan.

Jag läste ett arbete jag skrev i Människan Socialt och Kulturellt för Sofia idag och hon tyckte att den låg på mvg nivå men ungefär såhär sa hon de " Jag fattar inte. Nu har du ju jätte avancerat språk och säger massa smart, så är du ju inte annars liksom. Man ba va hur kunde du det där"

Skönt att people believe in me... haha

Hur som helst satt kvar i skolan och studera med Sofia men jag hatar att plugga men jag älskar att kunna vilket inte går ihop. Aja prov imorn gotta get te work. Sofia sitter ju och skriver te mig
på msn nu ba PLUGGA NU.

Så nu ska jag plugga så jag och Sofia kan ta lov med gott samvete. Yeah

Inga kommentarer: