tisdag 10 februari 2009

Hello dork








Här försöker Sofia döda mig genom att dra min sjal..Felix ser förskräckt ut möhöhöhö


Ibland blir lektionerna lite roligare med en kamera att leka med. Haha Cristian kallar mig och Sofia för fjortisar och ber oss hålla tyst för att vi låter så mkt. Nej de här funkar inte it means war. Men Cristian snodde min kamera..o deet här blev bildresultatet..kanske inte borde satsa på att bli fotograf? Fast vissa närbilder på folk blev ju allt roliga hahah :D Flummigt flummigt..

Men sen skulle jag låtsas att ja faktiskt hänger med..Jag drack ju faktiskt te med massa jävla socker så att jag skulle orka med lektionen. Blev lite överhypad dock haha. By the way mitt te var på avbetalning haha..imorn ska pengarna lösas in till cafeterian haha.


Imorn ska jag simma 1 km igen med Sofiuz! Dessutom har jag danslektion..good training ;D

Måste höjja självkänslan me lite workout..jag förlora fan fyra i rad alla gånger utom en idag..och ändå spela jag EN HEL TIMME! :(

Vänta bara jag ska bli fyra i rad proffs..inte mitt fel att jag haft viktigare saker för mig än att bli proffs i sånt ?!

Sofia Saknade att se mig så glad som jag brukar va. Hon tkr alla mina aggressioner börjar göra mig Manodepressiv. Ni vet Jag e typ överlycklig sen helt nerslagen sen superglad sen fem min senare helt förstörd. Så den här är dedikerad till Sofia för att hon älskar att se mig le :D<3

Inga kommentarer: