lördag 21 februari 2009

Lovet började @ Amba


Lovet börja med en kväll på Ambassadeur. Jag va lite sjuk och nu är jag ännu sjukare not nice :/


Men det var faktiskt väldigt roligt igår.Vi gick till ett dansgolv med massa schlagermusik och typ gamla Madonna och Michael Jacksson låtar. Jag som e värsta dramaqueen älskar ju sånt,så jag och Maria stod kvar där när Mica o Emmelie gick back till Rnb Musiken. Vi stod där och sjöng till varandra och hitta på fåniga danser. Det roliga var att man trots det fick ragg och ännu roligare var hur vi avfärdade alla raggen. Det var en kille som ba hej jag heter blablabla medan vi dansa. Jag ba aha okej och fortsatt dansa haha.Det roliga var att han börja själv garva då och ba give me five :P

Sen va de ännu en manshora som ja vill kalla er killar ett tag framöver...haha..som stod vid oss i evigheter och sen ba räckte fram sin hand men jag tog Marias hand istället och snurrade mig bort från han. Haha ni skulle sett hans min.Han skämdes efter det så vi blev äntligen av me han och hans vän. Inte lätt och va manshora heller? Kanske lätt att misstolka när vi dansar och sjunger till OH I wanna dance with somebody :P But that somebody va ju den vi redan dansa med..dvs varandra :)


Vi träffade på ett killgäng där som en av mina vänner kände. Och guess what jag fick höra att killar tar längre tid på sig än tjejer nästan till o fixa sig. He exposed his on friend och sa att hans vän brukar stå och kolla sig i spegeln i en halvtimme efter det att han e klar haha. Sen skulle en av de dansa salsa med mig men de va obekvämt för mitt långa linne var för kort så jag va rädd för och flasha allt. Sen spåra han ur och körde värsta stegen..the dude thought he was on stage..lite kul :D
Så ser fotona ut när det är killar som tar...:/

Inga kommentarer: