tisdag 30 september 2008

Fashion guys

Ni killar kanske tror att vi tjejer är väldigt modefixerade. Men tvärtom är det alltid killar på msn, jobbet ellet i skolan som pratar med mig om mode. Vilka jeans de vill ha, Vilken jacka de sparar till, vilka sköna skor de hittat och så självklart alla T-shirtar med tryck!

På jobbet hamna jag som ensam tjej i en grabbkonversation och det handla inte om bilar och sport. Det handlade om mode o hår :O
Min killkompis Hannes Veltman har hunnit med en hel del inom modet på senaste tiden då jag inte haft koll. Han har bland annat dykt upp i Kingmagazine och även on the catwalk. Nu har jag fått lite uppdateringar så I thought It would be nice to show u some lovin from the catwalk + lite annat smått och gott.








Work it, I need a glass of water. HOTHOTHOT my friend! <3>
Självklart ska jag också visa er en bild på ett par snygga jeans på en minst sagt het kille! (Pharell Williams) En killkompis skicka denna på msn..It's always good woth fashion guys.




Sist men inte minst! De otroligt snygga Protect the skin your in t-shirtarna från Marc Jacobs. Många snygga tjejjer har vart med o poserat för de. Jag har min favorit, självklart Miss Becks ;D Jag såg det på en killkompis och blev alldelles till mig av glädje, way to go grabbar ;P



Inga kommentarer: