tisdag 30 september 2008

Klackskor utan klackar?

Det är stor kunkurrans inom mode branshen vilket leder till att modeskapare måste använda sina galnaste fantasier för att stay in buisness. Men ibland verkar det verkligen som det endast är galenhet som skapat produkten.

Under lunchen idag diskuterade vi miss Beckhams nya skor. Alla vet vi ju att hon har koll på modet och u can't blame her for choosing the wrong shoes, för skorna hon bär är alltid helt rätt!

Men för första gången måste jag medge att hur coolt och tufft det än är..så I'm not diggin it.
På en julavslutning trampa jag sönder min klack på mina höga klackskor, så jag fick gå på tå under hela julsshowen, för att inte se dum ut. Om jag hade vetat att det skulle bli nya modet hade jag själv blivit modeskapare..Kolla o var tacksam att dina fötter inte går i de..

Inga kommentarer: