måndag 22 september 2008

Helloo dear!

Japp nu ska jag börja blogga om mina galenheter. Men eftersom att jag på något sätt blev av med min kamera i fredags när jag var ute med Carolin, kommer jag inte engagera mig fullt ut tills jag köpt mig ÄNNU en ny. Min kamera är mitt liv och ändå är det jämt den jag tappar, hur många gånger ska man få bli av med sitt liv? :P

Jag tror iof att det kan ha vart Robinson Robban som stal den från mig hihi. Strax innan jag blev av med den tog jag nämligen foton med honom. Komigen var ju tvungen att ge han lite ego-boosting. Snubben är vad..typ 40? och hänger fortfarande på nivå. Ni skulle sett hur tuff han trodde han var när jag tog foton med honom. B-kändis för 10 år sen, that's my thing ;P

Det var iaf trevligt att träffa på killarna från min gamla klass när jag var ute..Så tack för det grabbar, ni är fortfarande lika skojjiga!

By the way min nya magdanslärare är typ den roligaste någonsin han är från egypten och pratar inte så bra engelska så när han ska säga att vi ska böja benen säger han break your legs! haha veckans bäsa kommentar "Everybody break your legs" :D

Är helt slut efter dansen med han idag..han är en riktig perfektionist! Nu ligger engelska boken o glor på mig. Eftersom att jag bestämt mig för att bli riktigt duktig så ska ja sätta igång o plugga nu, My new lifestyle..haha GEEK!

Men men I'll keep u posted..hoppas bara på en ny kamera snart så ska bloggandet ta sin fart ;D
Tills dess säger jag bara..keep it crazy! haha

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag säger bara:

Keep it crazy!!!