onsdag 11 mars 2009

Get up on my feet

Tjoooho!
Idag har det gjorts ganska mkt. Jag tänkte ställa in ett uppträdande i Rissne på Persisk Nyår men idag fick jag ett telefonsamtal som löd såhär " Hrj Bianca jag har skrivit in dig i programmet nu, klä dig varmt så du inte fryser, vad hade du tänkt ha på dig? Jag tänkte att du kunde ha nå tights med blablabla...vi har också ett annat uppträdande i Akalla 21 är du intresserad av att va me på det med? Jag kan ju mejla dig om det så kan du titta på det..."
Så nej jag kunde inte få ut mig ett Nej:/

Så nu har jag alltså två uppträdanden den 17 och ett annat nyårsfirande i Kungsträdgården jag också vill hinna dropppa by.Oh lordy!
Jag har också snackat massa framtidsplaner med min vän Lili samt Natalia. Alltifrån körkortet, till Universitet, lägenhet,till resa och jobb! Got som big time plans ;P

Jag ringde upp mitt jobb för att fråga om 1 månads ledighet..trodde de skulle skratta åt mig eftersom vi inte får ta så lång ledighet. Tänkte nu lär jag få säga upp mig! Men jag lyckades :D Så nu är jag ledig en månad ;P
Bara Fem stora inlämningar, Ett prov, 2 Uppträdanden, Uppsala, En konsert, Leg, Ansökningar te Uni kvar to deal with. Kmr nog dö av stress i förtid...

De ringde upp mig igen efter en timme. Nu ska jag vara med på persisk radio också och prata om det persiska nyåret och mitt uppträdande. Kommer låta kul. Tror dock att jag missade deras samtal då jag hade danslektion idag.

Har iaf pluggat psykologi idag. Ska skriva ihop det imorn o börja på det andra så jag kmr någon vart. Har bestämt date med Christian i skolcafeterian kl 10.00 haha. Ska intervjua han och ev hans crew om deras t-shirt företag. De börjar sälja miljövänliga supersnygga t-shirtar nästan vecka. O jag är först med intervju till skoltidningen YEAH!
Känns bra eftersom jag fått radera två av mina arbeten nu för att de varit för kritiska. En om en lärare i skolan...Och en om mitt jobb. Känns som att jag som journalist vore en såndär bitch alla kritiserar ^^ Sofia och jag skulle iaf make a great time :D

På Lördag morgon åker jag till Uppsala och kopplar av över helgen :-) In the middle of all the stress!

By the way Sofia jobbar hårt me sitt projektarbete nu som är att göra en bok :) O jag ska vara modell i denna bok. Ska vara en vild galen rödhårig brud haha. Så hon ska do some make-up one me photoshoppa mina bilder och fotografera mig. Yeah fun fun

Har läst och kollat för mkt på andra människors liv. De e bara något år äldre och har fixat så mkt redan. I'm a jealous biatch!
What would u do? Get up on my feet and stop making tired excuses!
Så I'm tryin man, I'm tryin..!

Inga kommentarer: