söndag 1 mars 2009

Hello new shoes, bye bye them blues


Det här lovet har gått så snabbt. Kollade lite studenlägenheter och ubildningar idag men de är ju så mkt.
Var på nivå och därefter the Grind igår. Usch jag ville verkligen inte vara där just då. Träffa på folk jag absolut inte ville träffa. Det kändes som massa gammalt samlades på en och samma plats. Det blev för mkt av allt på en och samma gång.Inte för att någon fatta, men det kändes.
Är besviken på så många just nu inklusive mig själv. Känns som att när man behöver folk som mest det är då de gör en som mest besviken. Det handlar inte om vad man säger. Man kan ringa mig dagligen för att säga att man älskar mig, men ibland inser man saker om varandra och kan då välja att antingen förneka lr bara inse. Jag har insett. Big Time!

Stör mig så mkt på folk som ska snacka när de inte ens känner mig. Klarar inte av folk som ska lägga kommentarer och snacka massa. Liksom du känner inte mig så Fuckin Knip! När man fått i sig lite kommer allt ut extra starkt också. Så ska folk självklart lugna ner en, vilket får en att se ännu dummare ut.
Så mkt som vart i mina tankar och så mkt jag känt men bara ignorerat. I don't need that shit.Nu kmr allt fram som kokande vatten som bara kokar och kokar och till sist måste visa sig i form av ånga. Jag ba exploderar typ.

Hoppas verkligen jag kommer iväg till Uppsala nästa helg.
Orkar inte ha kontakt med massa människor nu på ett tag.

Jag vill vara glad, positivt, Naiv på ett positivt sätt..som jag brukade vara. Så I need time on my own. Ska sätta upp ett schema och simma, dansa,jobba, göra roliga annorlunda saker, komma bort så fort jag får chansen, byta "umgängeskrets" ett tag. Imorn ska jag växla pengarna till Usa..så när jag e done med min "Rehab" åker jag till Usa, perfect as can be.

"Hello new shoes, Bye bye them Blues"

Inga kommentarer: