tisdag 3 mars 2009

U never did get it, but I do


Hur vågar du kontakta mig som att ingenting har hänt?
Vad har hänt me folk, ordet skam verkar inte ha sökts upp i ordboken på ett bra tag.
För en gångs skull såg jag till och bli av med dig en gång för alla ur mitt liv.
Tänk att det enda som behövs ibland, istället för allt skit man skriver när man är trött och irriterad på någon, är en enkel fras som "Var vänlig radera mig"
Short n simple, classy and last but not least effective.

Even a retard get's the message..

Mitt väldigt smarta motto att gå efter istället för att hela tiden söka efter ett svar: Det var inte jag som inte kunde tämja hästen, det var hästen som inte kunde tämja mig ;)



Btw..Fick Mvg på provet om Islam. I have made myself proud today mr ;)
Mm jordgubbar doppat i choklad..this is what I deserve right now..celebrate with me? :D

Inga kommentarer: