onsdag 11 mars 2009

Freakshow

Jag är så avvis på Britneys alla coola scenkostymer nu när Circus turnen är igång. Satt o kolla tebaka på lite gamla halloween bilder. Hey I wanna be a womanizer 2!
Så hemma kan jag ha min egen circus show haha. Förra året klagades det på min outfit när jag uppträde på en persisk restaurang. Wish I had my own show like Brit. Jag skulle dränka mig själv i coola outfits!




Lady Gaga..nää Xtina. Gaga snor Xtinas stil nämligen ;P

Men lite likt med den blonda peruken o de ovanliga kläderna ^^
Vulgo as they do.



Womanizer feeling.. I think so very very much :D




Well Baby I'ma put on a show kinda girl..ååh jag skulle älska att få bära alla dessa tuffa dräkter. Om jag fick uppträda som hon gör skulle jag också ha min egna cirkus. Fyverkerier, dräkter, Djur, dansare, tricks. Way to go Brittan! Imorn kommer hennes nya video ut. I can't wait bara 24 timmar kvar nu knappt det!















Inga kommentarer: