måndag 9 mars 2009

Have it your way

Helloo..jag har äntligen förnyat mig lite,var ju ett tag sen jag exprimentera med my looks som jag brukade. Det är så mycket just nu bara och jag vet inte hur jag ska hinna med.När det blir för mkt blir det motsatt effekt, man struntar i allt.Men nu måste ja börja ta tag i allt. Jag och Julia ska beställa ett falsk leg från någon hemsida, lite scary dock vågar vi göra sånt in the states? :P

I helgen fira vi min kära kusin Nilo's b-day. Sluta som förväntat upp på layer cake :P Men det var faktiskr riktigt kul..I enjoyed myself :-)





Hursomhelst snart är Nackas talangjakt och jag har inte börjat sätta ihop någon dans ännu:/ Jag börja dock sätta igång lite med ideerna idag. Jag ska nog dansa till My Hips don't lie. I know ingen ny låt och ja det är Shakira..typiskt för magdans. Men det viktigaste för mig är att när ja hör låten att jag känner att jag kan visualise den. Liksom se allt framför mig och jag testade att använda en stor sjal i dansen och I could see the perfect picture. Så Shakira it was..och jag hoppas definitivt att My hips don't lie så jag kan vinna detta ^^ 17 Mars Nacka Gymnasium, 14.00 be there o hejja på mig :)
På två veckor ska jag hinna..
Fixa leg, fylla i "visum"papper till Usa,växa pengar, Skriva 4 inlämningar, åka till Uppsala, göra ett prov, Fira persisk nyår, Gå på persisk Konsert, Sätta ihop en dans och uppträda den. Detta plus lite mindre skolarbeten, jobb och dansträning. But hey I'm a believer ;P

By the way the perfect gift ;P

1 kommentar:

Hany sa...

Bääästa haha!