måndag 9 mars 2009

Love, the one label that won't go out of style

När jag va ute med några vänninor träffa vi några dudes från Usa. And the dudes did not believe in love. Sååå disapointing! Så där satt jag och försökte få en av de att förstå att u gotta believe in love man!
Liksom de flesta av oss har dåliga erfarenheter av kärlek men det betyder ju inte att det inte finns such things as love och commitment. Call me oldfashion men I will always believe in love även i detta samhälle där folk tror att de e kontroversiella om de säger att kärlek inte finns och allt handlar om njutning. Why have one when u can have many? så otroligt kontroversiellt det är och vara grov och snacka om bitches hit o dit.
Snubben mena att jag har en bad experience of love men han har haft bad experiencES.

Men my heart can fall and chrash a million times..jag kommer ändå ha hopp för det e hopp som tar en igenom livet. När jag va på väg te min kusin hade bussen gått sönder så ja satt en ganska lång stund me några tjejer som va turister här i sverige. De va så positiva till typ ALLT. De ba u gotta have hope that's what get's us trough dark moments like this.

Love and Hope..Hope and love..I'll be bringing it to me everyday ;)


Han som inte trodde på kärlek..Jag kalla honom för Bitterbetty..not a bitterbetty smile dock :D


Är han ett hopplöst fall? ;P
My lööve believers..lr okej Emmelie tveka lite..men hon är inte ett hopplöst fall än ;P

Inga kommentarer: