måndag 1 december 2008

I really do love what I do

Det har varit en stressig helg. Jag älskar att uppträda och jag har alltid så höga föörväntningar på mig själv för jag vill göra det jag älskar att göra så bra som möjligt. I lördags var jag på genrep och det var så mkt som va i mitt huvud och det blev lång väntan för repet utan mat. När jag övade på dansen vart så mkt fel och jag kom hem ledsen över att jag inte hunnit sätta alla danser bra. Söndagen dvs dagen efter vakna jag upp och spydde mådde riktigt dåligt och kl 11 skulle jag va där och förbereda showen som skulle börja kl 1. Hur sjuk jag än var vägrade jag missa min magdans avslutning, så jag gick och övade och övade så mkt jag hann och hoppades på det bästa.



Min älskade Seghen kom hit från Uppsala i helgen och höll mig sällskap under genrepet..

Så hur gick det?

Jo det var skitkul, jag älskar verkligen det jag gör! Jag älskar att få underhålla och uppträda..önskar att jag kunde få göra det ännu mer! :-)
Men min solo-dans jag hade satt ihop på två dagar blev ett minne blott då jag steg ut på scenen haha jag fick helt enkelt improvisera och det gjorde jag :D Det gick bra iaf förutom att min bh gick uppp mitt i dansen, men jag räddade sitiuationen ganska så skickligt jag knäppte igen den igen samtidigt som jag dansa. Men fatta stressen stå där i rampljuset och va på väg o blotta allt! :O Det hände på träningen men jag hade sytt om det lite så trodde jag var säker..men
Ops I did it again :O:P








Mina älskade vänner Julia, Sofia och Debbie var där o kolla med min morbror och min mamma :D

Det var så kul att ha de där! På vägen hem satt en kvinna i tuben som hade sett showen och hon sa att jag var jätte duktig men det roligast var att hon sa att de hade suttit där fram och diskuterat hur busig jag verka va..de ba hone en riktig sånn där buse...och det var ju hela min poäng med dansen, därför jag valde denna busiga låt! Yes mission accomplished lixom :D
Men nu är jag sjuk igen och ligger här hemma..när ska jag bli frisk ?!?! :'( God bless att jag klarade uppvisningen iaf :-) <3
Om ni vill se uppträdandena så har jag lagt upp de på facebook bland mina videos..http://www.facebook.com/profile.php?v=feed&id=634857268#/video/?of=634857268
;-)

Inga kommentarer: