torsdag 4 december 2008

Let's give them a show..outrageous :D

Det är riktigt bra att jag är sysselsatt eftersom jag mår bäst utav att vara igång och dansa och ba kööra. Vill inte tänka så mkt..man slösar bara tid på att dra upp gamla grejer istället för att skapa nya minnen. Igår hade vi iaf fotografering på dansen och vi fortsatt öva inför vårt uppträdande så I thought I should show u som förtur pics..ni är väl mina trogna bloggfans ändå? haha nerå :P




























Efter dansen mådde dock båda jag och Sofia ganska dåligt eftersom vi båda har varit ganska sjuka..så vi drog te seven eleven o köpte nyponsoppa. Haha han som jobbar där måste tro vi är crazy för varje gång jag har vart där har ja lyckats skämma ut mig på nått sätt och inte minst nu när jag drog mitt kort fel när jag ska betala för tusende gången och vi fråga om två stora muggar till vårt paket nyponsoppa haha..normalt :P



Inga kommentarer: