fredag 19 december 2008

Like hey sister go sister








haha jag visade nog mer än planerat...Hur lyckas jag alltid?! Pinsamt pinsamt...feel like hiding:D


BIG OOPS!


Fredagen var rolig..uppträdandet gick bra :-)
Fast på dagen hade jag mått dåligt och var riktigt stressad. Så när Sofia kom hem till mig fick hon stå ut me mitt crazy humör. Vi konstaterade att det är en av anledningarna till att jag inte ska ha pojkvän, mitt humör. Jag blir en sånn total bitch när jag är stressad, liksom jag som normalt är " världens gulligaste" haha nemen fan nu åker min Fia till Åland i tre veckor imorn ska vi mötas upp och byta våra julklappar. Vem ska jag nu bitcha mig med? :/P
Efter uppträdandet åkte vi runt lite med två killar vi träffade som jag hade fått ett jobberbjudande avv lite tidigare. De körde sjukt snabbt och med skit hög bra musik :D Jag älskar att åka bil..jag är sånt fån men seriööst det är bland det bästa jag vet skulle kunna åka i timmar och timmar och ba lyssna på musik och åka runt och runt. Det var dock inte lika bekvämt då jag o mina tre tjejkompisar skulle trängas i baksätet och jag fick sitta o gömma mig haha men det dög iaf :-)
Hm..va finns det mer och berätta?
Joo jag hade gjort lite planerför kvällen..men once again I fooled myself. Jag vet inte vad som hänt med mig..jag kunde inte ens berätta för Sofia som är en av mina bästa vänner, skämdes för mkt. Ni fattar nog inget av vad jag pratar om nu..men vissa som känner mig kanske får en ide iaf. Aja enough about that..Det var verkligen en varning inför vad jag var på väg att ge mig in i IGEN. Snart är det 2009 and Natalia och jag har som plans för 2009...så time for Big time changes!
It will be like hey sister go sister better get that dough sister..haha lr nått sånt We Divas be rockin like them big boys do. Nej nu blir jag för mobbad peace

Inga kommentarer: