måndag 1 december 2008

Yeay gimmie more

Hello You! I want it..BIG TIME!



Fick precis ett mess av min Lapdancelärare på Onsdag ska vi ha med oss uppvisningskläder och rekvisita för de ska bli fotografering inför vvår show 19 dec. Vi satsar på bra PR så vi får massa roliga människor till vår show. Som sagt är vi ju the big final end också! :D
Jag älskar fotograferingar och dansshower och allt det här! Det gör mig så lycklig! I'm so excited and I just can't hide it ;P

Dessutom har jag nu pratat med en grupp som heter Happy Wednesdays i skolan..Så kanske komemr ni få se mig på ännu ett uppträdande i Nacka gymnasium på skolavslutningen..hihi vi får se hur det blir...:D

See u soon...nu ska jag försöka läsa lite i min engelska bok..usch kan itne livet bara vara en enda stor show så kan jag alltid vara lycklig :D
Britney is living my dream...så tills jag får leva i den världen så lever jag min showvärld genom henne. Circus showerna kommer bli grymma. Min stora inspiration gör succe igen! :D

Inga kommentarer: