tisdag 16 december 2008

What happened to the spontanious?


Äntligen har min stress av allt skolarbete börjat lätta lite..dock har jag lite kvar innan jag kan börja njuta av lovet!
Imorn ska jag dock träffa min vän Sarvenaz som jag inte träffat på ett bra tag nu..så really longing for that!
Som jag tjatat om är ju mitt lapdance uppträdande på k2 på fredag. Men min vän fyller ju år såklart samma dag så typ över hälften av mina vänner ska dit. Andra halvan är broke eller har andra ursäkter. Now I'm sad har ju pratat om de här sjukt länge :(
Hursomhelst sa Sofia att jag har en Hemlig beundrare som ska komma. Tydligen är det nån kille som hon känner som pratar jätte mkt om mig och ska dra med sina vänner dit för att se mig. Haha ska bli kul och se vem denna hemliga beundraren är.. :P

Vi hade uppvisning idag i skolan med teatern..Jag spelade Greta i hans och Greta och tydligen hade jag råkat visa lite too much när jag hade min Greta klänningen o böjde mig..Oops! haha
Min kusin Nilo va just här och myste med mig.Hon hade köpt med sig bakelser från julmarknaden.,Mums! Love my cuz vi har alltid så mkt att prata om..min mysiga fisk. Haha vi har snackat så mtk om horoskop och vilka man passar med och inte passar med. Our conlclusion..när stjärntecknena säger nej är det NEJ.
Annars vet jag iaf vad jag ska köpa för julpresent till mina nära och kära. Nu är ni nyfikna va? Sorry have to wait 4 christmas.Nä nu ska jag ta mig ett varmt bad måste relax for a moment. Sätta på lugn musik och ta ett varmt långt bad. Then back to my väldigt planerade liv. Gosh jag vill ha lite excitment ni vet spontanitet..säger man så? Aja u get it. Jag vill bara be spontanious och hitta på saker bara sådär, ta dagen som den kommer göra små saker som blir oförglömliga minnen. Men nu har jag saker o ting väldigt planerade what to do what do to. Vill ni hitta på nått spontant me mig? Bara dra iväg göra nått kul..vad som helst. Du har inga gränser, no limits what so ever. Bara du och jag och tusen möjligheter. Vad säger du? Run away with me in the night?

Inga kommentarer: