tisdag 2 december 2008

My mouth is not a prison

I'm such a mess. Can't beleive what jus't happened to me. I am not responsible for your actions but I AM responsible for mine. That's why I had to write that message. Hope u didn't mind, or whatever do mind. I just had to do what was right for me. I only have one question though..Am I too much of a woman 4 you?

Killar är inte rädda för att gå ut och tjaffsa och slåss med stora grabbar.
De är inte heller rädda för att återigen ingå i en relation med någon de dumpat.
Men stolthet är något folk aldrig kommer över. Att inte kunna säga jag gjorde fel.
Jag kan låtsas som ingenting och bli din vän igen. Lr låtsas som inget och bara låta bli att va din vän. Jag kan bara vara tyst och gå vidare..det vore väl inte jobbigt för dig?
Men I speak my mind..det är något jag måste göra för att kunna leva med mig själv och se mig i spegeln utan att skämmas över att jag kniper.
When a female fires back suddenly big talker don't know how to act?
I told my side of the story och jag skämms inte för att säga att jag tog åt mig. At least my mouth or mind is not a prison.

Inga kommentarer: