lördag 13 december 2008

I'm not gonna sugarcode it

Time for buisness. Vi har fixat danslokal på kulturama nu så det e bara att pallra sig dit och dansa i två timmar. När jag kommer hem igen är det serious studying. Jag skjuter upp allt och gör nada fast jag har Lots to do.
Hursomhelst denna helg kommer va boooring. Ja ska inte sugarcode it och säga att allt går så bra, det gör det såå inte! Är så sjukt efter i mkt och har tappat fokus.Men nästa helg kommer va sugarsweet så det är bara att bita i det sura nu och få things done.
Detta är då the things that should be done..why do I feel like crying?
Söndag
Religion+ eng
Måndag
Dag- geografi
kväll-Eng färdig +Geografi
Tis
Dag/morgon- Teater, repliker etc inför genrep
Kväll -Media
Ondag
Matte
Tors- Jobba
Fre - LOV! Träning +Uppträda med dansen på k2 o så feeest!
Lörd- Dansa på Kulturama med Deb, fortsätta med koreografin.
Sönd-Jobba

Såhär ser mitt schema ut då jag prioriterat och valt undan vissa saker som tex skita i ett litet filosofitest,lämna in mattehemprovet lite senare och sjuskriva mig på måndag. Jag måste ju prioritera hinner omöjligt med allt vet inte ens hur jag ska hinna nu :/
U do not want to be me right now!

Inga kommentarer: