onsdag 26 november 2008

Baby get freaky

Helloo darlings!



Idag va ja och köpte magdanskläder inför showen på söndag. Jag har gjort av med typ 1600 spänn på bara kläder till en show. Det är helt crazy men det är as kul nu har jag ju iaf lite o välja o vraka mellan i framtiden :D

Kläderna till min solo dans ska bli roligast och ha! Jag sa till Leah som arbetar i magdansbutiken Kairo Bazar och själv är magdansös att det bästa med magdans är ju alla grymma kläder som hör till. Liksom ni måste dit själva och kolla massa glittriga färgglada dräkter. Jag kommer dansa magdans i folkdansform också o då ska man ha lite lantis kläder typ men lite mer glamour på lantisarna. De e liksom paljetter överallt så man bara glittrar och glänser när man går :D Me like:D
Så hade jag och Sofia lapdanse..det är alltid lika efterlängtat. Det förgyller mina onsdagar..måste bara säga att man är så bekväm i gruppen liksom alla tjejjerna är helt freakiga och skojiga så det är ännu roligare. Vi fick veta att vi kommer va sista numret. Nu vet the big final på uppträdandet 19 December. Yeeay kom och festa med oss då!
Hur som helst efter lapdancen e man alltid på så bra humör och man känner sig snyggare än man är haha så jag o Sofia löjla oss som vanligt med kameran..skit pinsamt mitt i när vi tar foton kommer en man in och blir helt generad och ja som e mitt i en pose ba ojj skitsamma sofia vi tar inte foto haha. Aja enjoy våra nördfoton som inte blev så snygga osminkad och allt va jag var. Men som sagt självförtroendet e ju på topp efter lapdancen :D




O detta är då mitt söta lilla Ego- Sofia..tog med bilden för den va ju sååå söt :-)

Hoppas vi ses imorn din skolkare! <3

Inga kommentarer: