tisdag 11 november 2008

To be loved

Även fast jag gillar och festa och allt känner jag ibland att det här livet med allt festande inte är för mig. Min kompis sa te mig att hon saknade våra filmkvällar hos mig. När vi köpte massa godis och chips..kolla på en bra film och myste ihop några stycken. Det saknar jag sjukt mkt kan jag säga ! De tiderna man kuunde umgås utan att festa ihop. Ska nog ha en filmkväll hos mig snart och umgås med mina nära och kära.
Fick hem ett brev igår i brevlådan av min vän. Det var det gulligaste kortet och det stod så fina saker att jag börja gråta när jag läste det. Det är få som är riktigt bra vänner och man ska inte förlora de bra vännerna man har..de e sällsynta! Att komma hem helt trött till ett brev som säger hur underbar du e..finns det något bäättre? Det är bättre än mvg på ett provpapper, det för mig är lycka. Mer än jag önskar framgång för mina vänner önskar jag att de ska känna sig älskade för det är det finaste man kan vara. Tack så mkt Sarvenaz för kortet! Du är älskad du med! <3

Inga kommentarer: