tisdag 11 november 2008

stand-up

På stand-up grejjen jag var på igår var det massa olika komiker. Några skämt jag fastnade för var en kille som spelade värsta nörden. Han berätta om hur det är att vara en cool nörd. Han sa även fast jag e spelnörd har jag både flickvän och vänner även OFFLINE hahah. Sen sa han men jag tror dock min flickvän missuppfatta mig lite när vi först träffades då jag beskrev mig vara en Player. HAHA
Och folk säger ju att man kan bli knäpp av för mkt dataspel med våld och sånt och kan tappa kontrollen. Om det är något en player är bra på så är det ju att inte tappa kontrollen!

Jag blev riktigt inspirerad..ska ja också bli stand-up komiker kanske? Jag har massa roligt att berätta haha nej men ja ska iaf börja kolla på stand-up mer..man får sig ett gott skratt och kan lära sig nya skämt så man kan imponera på andra ;P
Humor är the thing u know :P

liksom behind every player is a true player. Bakom alla de som spelar upp sina skämt är det ju riktiga players..tänk hur många de vinner med sin humor bara :D

Inga kommentarer: