söndag 9 november 2008

We keep on rockin

Lite av den här helgens äventyr..Mitt 18-års firande, mina fina presenter, Persisk fest med Julia osv. Det har varit en riktigt rolig helg ;D Av någon anledning fick jag typ underkläder av alla på min födelsedag så nu behöver jag inte köpa det på ett bra tag iaf :D Jag firade lite persisk också på klubb Atish. De 300 första gästerna fick en mix cd och självklart var jag o Julia där i god tid och fick vår cd :D
Vi stressa så mkt att ja glömde ta bort prislappen på mitt nya armband. Inte konstigt att hon som la in min jacka i garderoben kolla så mkt haha en fet prislapp på pärlarmbandet haha så pinsamt typiskt mig! ^^
Nu ska jag snart till dansen och sen börjar allt plugg och allvar igen usch.
Nina och Lili missade min födelsedag dock för det inträffa en tråkig grej så de ska fira mig nästa helg ute istället. Då har jag iaf det och se fram emot och såklart Julias present som var biljetter till Stand-up komikergrejj för imorn..så jag får mig ett gott skratt av Özz Nujen imorn efter dansen..yeay ^^
Nu får ni nörda er med mina nörd bilder ;D

Who's that Bimbo..Linda rosing? Jag är sånn mes men det här e faktiskt min humor hahah






Töntar


Nördar

Haha hon övergav skorna


Fina presenster :D



Oja vi så här bruna inte alls tillgjort haha












Äntligen en egen lila klänning..so hot in purple?



Pink is lovely..såå fin present !









Inga kommentarer: