onsdag 5 november 2008

Ditt Äckliga SVIN!

Guuuud jag är så jävla sur juuust nu. Orkar fan itne mer!
Jag har ignorerat o ignorerat o ignorerat allt som hänt!
Inte velat säga allt jag kännner och hur jävla dåligt jag mår för du ska inte få känna dig så speciell. Har inte ens sagt att du e dum i huvet inte ett enda ord har jag sagt. Bara hållt tyst o ignorerat. Men va i helvete e de här du går o addar mina närmsta vänner? Va fan tror du att du kan behandla mig hur som helst göra vad du vill..va en äcklig hora och sen adda mian närmsta vänner. Asså hoppas det händer dig nått riktigt dåligt för du har verkligen fått mig att må skit!
Du tog det finaste jag hade, det som va såå speciellt för mig och inte ens ett förlåt fick jag! Inte ens ett ordentlig hejdå och inte ens lite respekt.
jag fick ett klick och fick hålla käften. Jag har hållit tyst nu fast det inte är likt mig men så ska du dyka upp via mina närmsta närmsta vänner. E DU HELT FUCKED UP I HUVET? VAD ÄR DITT PROBLEM?
Visst inte värsta grejjen att du "addat" de bara men för mig e de mkt..varför ska du ens låtsas va vän med de? De hatar dig för at tjag hatar dig. Vill du se populärare ut? DU skämmer bara ut dig själv. Alla vet det, alla snackar om det! Give it up nu du e så pinsam och jag mår illa för att det känns som att jag gett det finaste jag har till en total främling som bara förvånar mig mer och mer. Jag vill spy för du är så pinsam och det är du av alla som får mig att känna mig såhär sjukt dålig. Vad mer kan jag göra än HATA HATA och HATA? Jag e trött på o va sur och ledsen nu..det är din tur! Kan du inte bara gråta lite må lite skit, spy över hur du bettet dig för du är ett äckligt svin!!

Inga kommentarer: