söndag 2 november 2008

Push it!

Efter att ha letat panikslagen och sjuk i två dagar i ALLA affärer har jag äntligen funnit mig en nice outfit till min födelsedag..lr rättare sagt två :P
Mitt dilemma var hur jag skulle finna en outfit när jag är illamående och spyfärdig och ingen affär har något :O Nu när jag klarat mig igenom alla affärer utan att spy i omklädningsrummet haha så har jag funnit mig två och gått över till ett nytt dilemma, vilken ska jag ha på mig?
I vilket fall som helst behåller jag båda, jag ansträngde mig verkligen för att hitta dessa och dessutom så blir det ju mer än en fest i helgen ;P
Båda min outfits fick jag dock klämma mig in i eftersom de satt för tight runt brösten men for a nice outfit I can push it all in haha. Men ni får se mina outfits i helgen..jag längtar verkligen!

Inga kommentarer: