tisdag 4 november 2008

Textmessage in the middle of the night

Happy b-day babe!
Väckte dig va!?
Tihi;)
Haha lilla Bianca Morvarid Rahimzadeh Tavakoli Ghamsari har fyllt arton bast!=)
Ett visdomens ord från Ordspråksboken i Bibeln som en liten "för-present" som jag hoppas du bär med dig för resten av ditt liv!: " Av allt som ska bevaras må du bevara ditt hjärta ty därifrån utgår livet"= Sant
Vill bara oxå säga dig min barndomsvän=)att du är en väldigt unik och skön tjej och jag tycker verkligen om dig. O du!Tro ALDRIG för lite om dig, du är värdefull! Se dig själv som en diamant..vacker att se på,attraktiv,efterfrågad,önskad,dyraste sten av alla stenar, den är VÄRDEFULL, man behandlar inte en diamant hur somhelst.Kasta inte diamanten åt hundarna
- diamanten hör inte hemma där, DU hör inte hemma där(jag menar när det gäller killar)
Sötis ha en sjuukt undebar dag OKEJ!!Så ses vi på fredag=))
Go back to sleep now.<3


Det smset made my night and my day to come :D Varför är jag så lycklig lottad och har så underbara vänner som väcker mig mitt i natten med sådana saker? Oavsett om jag är kristen lr muslim eller ej så god bless att jag har sånna underbara människor i mitt liv :D Det är en konst att omge sig med undebara människor och jag är en konstnär ;P Tack igen för alla söta sms jag fått, massa kärlek till er my friends! <3

Inga kommentarer: