torsdag 13 november 2008

I'm done




Nää nu tror jag att jag e done. På religion arbetet skrev jag massa smarta grejer sen tänkte jag att det skulle vara för mkt och tog bort massa. Nu upptäckte jag att jag tagit bort alldelles för mkt så den intee blir bra iaf. Så jag tänker som vanligt bara fuck it!
Alla får beröm för allt de gör och jag vet inte ens vad jag gör längre. Är jag avundsjuk av mig? Ja kanske det, men inget jag gör längre verkar ju bli rätt eller bra eller räcka. Kanske är det för att jag fått en helt annan syn på allt än tidigare? Jag har slutat bry mig!
Och det är okej att sörja sig själv ibland, vara ledsen för att man inte vill var där man är. Jag kanske begär för mkt av mitt liv men jag vet inte.. jag är i nån sorts transformation och vet inte vad jag vill längre.Men jag vet att såhär som allt e nu vill jag inte ha det. Äh jag vet inte vad jag babblar om nu börjar jag förstöra den här bloggen också med allt skti prat :/ I'm so done!

Inga kommentarer: