söndag 2 november 2008

Talang ;D HAHA

Igår sov jag o Natalia över hos Julia. Det var länge sen vi ahde en sånn tjejkväll bara vi tre förut var det alltid vi. Skönt iaf att vi kan gåtillbaka till det nu :-)
Jag är ju sjuk som jag tjatat på i två veckor nu :/ Så jag bad Julia om te..något jag nu i efterhand skulle tagit tillbaka haha. Det slutade med katastrof! Julia hade aldrig gjort sånn te de hade hemma förut så hon hällde i te i vattenkokaren och inte te för tre personer utan hon tömde hela paketet typ :O Det blev inte te utan mer som svart kaffe haha. Hon gjorde ett nytt försök men då blev det för ljust. Så vi sa helt enkelt Fuck it! Det var iaf ingen tebjudning hos Julia alltså haha. När hon skulle tömma vattenkokaren på te var det inte lite te...ni måste se hennes misslyckade försök..sugen? HAHA

Inga kommentarer: