söndag 23 november 2008

It wasn't me

Tjabba..gud har inte uppdaterat bloggen bra nu på läänge. Det har väl kanske hänt en del saker men just nu är det bara så mkt att jag inte hinner med. Har filosofi och engelska till imorn. Massa media arbete att utföra och så ska jag hinna köpa danskläder träna in två danser..göra en dans, uppträda danserna och jobba denna vecka. Jag är usel på att planera.
Dessutom prata jag med min kompis som ska gå till en kurator och prata för att hon känner att hon behövde prata av sig. Visst man har ju massa vänner men tänk va skönt ju och prata med någon som inte är insatt alls i ditt liv och få ett helt annat perspektiv på saker. Kanske också gör det :-)
Enda bilden jag tog från igårkväll..o den var från toaletten..NICE! haha
Igår var jag på Chaplins..usch usch har lust och säga som shaggy "It wasn't me" så dräggigt ställe att det inte är sant.Slår nästan ut Viper haha. Det pinsamast var dock att vi hamna med denna bild på framsidan av deras vimmelbilder..haha återigen It wasn't me!

De hade till och med fotat mig när jag satt och smsa? :S
Liksom hej folk har tråkigt på vår klubb..bra PR!
Jag som funderar på at läsa marknadsföring och buisness måste ju granska deras sätt att marknadsföra haha. Nu måste jag sätta igån med allt arbete. När allt e färdigt kan jag ju uppdatera er om mina dansuppträdanden och visa skojiga bilder..men det förutsätter att jag sätter igång med allt nu! Peace

Inga kommentarer: