söndag 17 maj 2009

Are u telling me this is a sign?





Jag och min kompis satt och diskutera flörtigt beteende.
Det känns som att folk alltid får fel signaler och tror att man är intresserad av de utan att man själv är medveten om att man sänt ut sådana signaler.
Om du skrattar åt folks skämt lite, så är du intresserad.
Om du är social och skämtar tillbaka, då är du definitivt intresserad.
Om du använder dig av kroppskontakt och sitter nära en person, lr gärna tar på den när du pratar. Jag menar som klapp på axeln lr något liknande. Då vill du säkert ha den.
Om du dessutom lägger in skämt som är halvt drivtsamt flörtiga och har mycket ögonkontakt med personen du pratar med. Japp då har du definitivt sänt ut signaler!
Men vänta nu..så är jag ju typ alltid. Betyder det att jag är intresserad av typ alla?
ÖH NEJ.
Min rignsignal gör ju saken tydligare. R.Kelly I'm a flirt

Om man däremot är tyst och bakåtlutad, inte tar så stor plats, är lite tråkigare och inte garvar åt alla skämt. Då är man tråkig.
WTF tänker på låten Sign med Justin. Girl I'm not sure of what I see u better not fuck with me, are u telling me this is a sign?
Killar borde ju ställa sig själva den frågar lite oftare, innan de jump into slutsatsen att det är fritt fram och att man är intresserad.
Gulliga, snälla, roliga beteenden överhuvudtaget misstolkas ju hela tiden helt plötsligt så var man kär, man strulade med 10 personer och man dog för någon? Liksom WTF?

U looking for some dirt. I'm liftin up my skirt, I'm searchin for some ligh under me in my purse underneath. U always think the worst, I just wanna flirt!











Inga kommentarer: