onsdag 20 maj 2009

We can get down to the dj sound

När man glömmer spegel, funkar alltid kameran, men oj var nervöst ingen får hinna se! :P

Hellu!
Sitter här trött vid datan och kan inte somna :/
Har varit en lång dag, först var jag i skolan och sen på jobbet. På jobbet får jag sms av Nat som undrar om ja ska me till Berns. Helt sliten som jag är var jag lite tveksam men vafan de e ju långhelg så Berns it was!
Hahaa det var så kul fråga mina Underbara coacher om jag fick gå tidigare från jobbet för att hinna platta håret och duscha. Men de uppskatta inte min ärlighet :(
" Haha Bianca tror du ärligt att du ska få gå hem för att hinna platt ditt hår, du kunde ju åtminstonde hitta på något bättre"
Jag fick dock gå hela 3 min tidigare wow haha. Kom hem och stressa som fan han knappt göra mig i ordning ordentliget, hatar och välja första bästa outfit, fick inte röja min garderob idag som jag brukar!

Berns var okej, Tur att vi inte betala inträde!
Det var nice musik och folket var nice det med ( förutom några sjuka stalkers o skit) haha.
Däremot gick de ju inte och röra sig, liksom nice med bra musik om man inte kan dansa.Folk kunde ju knappt kommicera man gick bara in i varandra hela kvällen.
Vi tänkte dra efter 40 min för ingen palla med att inte kunde röra sig men sen när vi hämtat ut våra väskor och jackor och bytt från klackar till Ballerina då blev vi minsann ändå kvar! Vi diskutera flörtigt beteende idag med för det kom fram massa jobbiga snubbar som jag egentligen ville bli av med och jag försökte få Nat att fatta de och hjälpa mig ur. Men nej hon vänder ryggen och dansar med de andra. Sen tror hon att hon e smart " Bianca om du vill bli av med någon dra fingrarna genom håret lr nån signal så hjälper jag dig" Nehe! Kvinna va troru ja gjort senaste 2o minutrarna haha. Iaf Dalia O Nat började make fun of me för att jag flörtar när jag försöker dissa killar. Vilket jag inte gör, men orka va en bitch hela tiden och ba stick okej när någon blir för jobbig men jag är ju så Snäll :).
Men det var ändå en okej kväll no complaining eftersom sällskapet var bra och det inte slösades money!
Haha gick från att se ut sådär till heelt tuff! Så såg jag ut ikväll på vägen hem, fick låna jackan för att jag frös så mkt. E ja inte bara för tuff i min outfit, ;P




Skit fånig jag vet, men jag bara älskar sånt som e töntigt!
Blir man inte glad av den här låten?!
Till alla mina tjejer, det är såhär det ska vara!

Inga kommentarer: