fredag 15 maj 2009

Better recognize a real woman





"Det vi hade"

Det kan man ju vrida på. Se upp för var du står i dina relationer till folk. Det är inte allt för sällan det man har, det man bygger upp, relationen man ska konstruera två människor emellan konstrueras till att bli det den har. Jag kräver ofta inte mycket, för jag gillar att hålla saker simpelt, men den som inte kräver mer får istället för lite.
Måste man vara en bitch för att få som man vill? När jag tänker tillbaka var det du som hade mig, Det var det DU HADE. Jag har lärt mig att det är fler som kör den taktiken. Bygger upp det DE har på att det är något NI har. Men It's not that I don't wanna share my life with u, It's just that I'm the one I need to be true to, N I won't give up me to be part of you. Det är precis det man så ofta lätt gör, Men I belong to me, I'm one not half of two. Att ha en relation till någon, vilken som helst vänskaplig, kärlek, sexuell, ja vilken relation det än är ska man veta att du inte är det den har, Du är det Du har och när någon kräver att du anpassar dig ska du kräva det tillbaka. Om det kräver att du ska vara bitchig så får du helt enkelt ändra ditt beteende efter ditt mål. Jag skulle säga såhär U can't give a flower to a cow, it will think that it's grass and eat it up.
Jupp för den som inte känner igen ett fint hjärta, den ska man ge sin hjärna till, hjärnan som tänker och kan kör spel! They better recognize a real woman ;)

Inga kommentarer: