söndag 10 maj 2009

Little bit possesive, mr obsessive


Oj va hände..blev du mr obsessive, can't get ovet it?
Nej men jag får mina dampryck ibland..mitt i natten kom jag att tänka på honom. Han som var så pasé. Jag var tvungen att kolla..jag har hört så mkt nu så var tvungen att kolla hur sant allt jag hört egentligen är? Har snubben gått o blivit en jag kallar "mr right" dvs de som är kapabla till att ha ett seriöst förhållande. Jag menar allt jag erfarit av honom var ju såå mr wrong wrong.
Så jag drog iväg ett av mina sms och så blev det fler och helt plötsligt hade vi smsat typ hela natten. Det var så sjukt för jag tänkte verkligen när det blir morgon då e han borta igen. För han ska inte tebaka in i mitt liv. Jag ville väl bara gå in i det förflutna lite snabbt, se om jag har honom lr om han är ute ur mitt grepp och verkligen är en mr right.
Men for your information och till min stora förvåning hade jag honom i ett tajtare grepp än jag trott!
Killen blev som en tjej brukar bli i förhållanden jag kallar den tjejen som kommer fram i relationer little miss obsessive. Japp han blev en liten sådan..ni vet en som can't get over it!
Jag fick sms hela dagen fram till natten och inte ett enda svara jag på.
Men så har han gjort mot mig innan så tänk inte ens tanken att jag är en bitch..payback is a bitch dock. För alla sms jag skickat, för alla samtal jag ringt utan svar.."Du som saknade det vi hade lite"..haha nej denna gång vet ja att it's not about me It's about the chase och tro det lr ej men det var bara om det för mig med och nu e du betet on my stick little miss obsessive..( ashley simpson- Little miss obsessive, det är låten for the record!)

Inga kommentarer: