söndag 17 maj 2009

Wazzup Gangsta

HAHA Nörd på hög nivå!

I fredags skulle jag och min kära vän sätta oss på någon krog på söder och chilla. Vi drog därför till Baltazar där vi helt plötsligt blev omringade av bokstavligt 30 personer som satte sig vid vårt bord, trååångt!
Iaf vi hade riktigt trevligt och senare skulle Marias pojkvän och hans polare drop by och sedan fortsatte folk komma vi blev bara fler och fler. Min och Marias egna chillkväll slutade upp med att bli en väldigt livlig kväll med massa nördande. Ja vet ja e hemsk! Men jag testade snusa! Usch det var så vidrigt och såg ju Mongo ut fifan :P


En av kompisarna som kom bodde tydligen i aspudden så jag blev avlämnad vid min port. :) Och på vägen trodde folk att vi va nått kärlekspar, sånt e jag inte van vid! Jag ba nej nej nej, Ja e en singel lady! hahaha :D
OJ glömde nästan säga, två av personerna som kom hade jag träffat för länge sen på en fest där allt hade vart hysteriskt. En bitch hade börjat tjaffsa mä mig (endast av avundsjuka, I'm harmless) Och det hade blivit värsta tjaffset mitt ute i natten på gatan där jag hade slängt min väska och ba jag ska slåå den hoooran. OBSERVE detta är något jag ALDRIG gör! Jag e för snäll för sånt men hon tog det verkligen till en ny nivå, hon fick mig att bli galen slog fan typ till min näsa!
Hur som helst..De Mindes mig. Så där satt jag och blev retad för att va en hysterisk gangsta brud ( SO NOT ME) hahahaha. O vilka tror ni dessa snubbar själva va da? Marias pojkväns kusin o storebrorsa. Good impression!
Kvällen blev inte som jag tänkt, men det var sjukt kul och trevligt värre! :)

Inga kommentarer: