onsdag 20 maj 2009

Promise me U'll never ever stop dreaming

Nervös?
Ja, inför livet!
Det händer så mycket i folks liv. Överallt där du kollar har något nytt hänt eftersom att vi är många av oss, de i min omgivningen, i det stadiet då man bygger sitt liv. Istället för att vara avundsjuk och jämföra oss med varandra borde vi tänka " Det finns möjligheter" för varje gång någon lyckas med något bra. För om du kan då kan jag! ;)

Jag satte nästan köket i brand när jag skulle steka ägg för att jag glömde stänga av stekplattan!
Men att se alla andras förändringar bloggar ja allt, visst kanske det inte ger en korrekt bild, visst kanske jag inte vill leva som de människorna men, Men att se vad som är viktigt för de fick mig att inse att jag har börjat glömma saker som ÄR och känns viktigt för mig i mitt liv för att jag ska leva upp till mitt idealsjälv eller huvudtaget leva upp till mitt Jag.
Tex MÅSTE jag börja dansa igen!
Jobba massor förhoppningsvis på ett nytt jobb, (fast jag älskar mitt nuvarande!)
Resa till London i Sommar
Resa till Malta i sommar
Plugga till körkortet & börja övningsköra
Komma in och börja på Universitetet Ekonomi, Marknadsföring & Managment linje
Köpa Danskort och börja dansa MASSA till Hösten! Alla möjliga danser.
Få lr ev köpa en Kokbok och börja träna på att laga mat! :-)
Lära mig tvätta ( jag kan ej det :( )
Ev. ta över denna lägenhet om ett halvår!
Juste sist men inte minst kanske jag ska ta några sånglektioner, för jag älskar att sjunga men ne jag är inte alls bra på det, som sagt det du kan kan jag, och jag vill kunna sjunga någorlunda ;)

Så ni som undrar vad jag önskar mig i studentpresent:
-Kokböcker haha kan vara hemmagjorda! :-) Skulle vara ännu gulligare :P
-En drömbok skulle också vara nice med massa pysselgrejer. Så jag kan pyssla ihop egen design och skriva ner alla mina drömmar och tankar. En efter en ska de uppnås och allt ska finnas med i boken, det uppnådda och drömmarna. Sånn bok borde alla ha så att man inte glömmer sig själv och sina mål, för det är väl trots allt det som är livet,Drömmar.
-Samt som 1 prioritering Bonniers körskola!

Framförallt allas stöd att ni tror på att jag ska lyckas med allt ( matlagningen) haha eftersom att jag har ett mål och det DU kan ( tex Mis MLI :) ) Det kan jag med.


My Dream is to always be able to dream.
Mitt mål är inte att bli bäst, störst eller framgånsrikast utan att aldrig mista mitt sinne till drömmar för genom att uppnå detta vet jag att jag gör något jag tycker är kul och då har jag uppnått min dröm redan, för den är att få drömma.


" So please Promise me u'll never ever stop dreaming" - Britney Spears
"By only walking u can discover the world" - B.R :-)

Inga kommentarer: