lördag 9 maj 2009

Miss chaotic

Tjoho!


Jag hade slutat blogga igen som jag får för mig att göra lite då och då. Hela det här bloggandet har blivit så uttjatat liksom allt handlar om att hävda sig, hata andra eller visa kärlek. Men bara för att jag är trött på bloggare betyder det ju inte att jag inte ska ha min blogg kvar eftersom att jag börja blogga just för att det är skönt att ha en sida där man får skriva av sig om allt, liksom den är helt o hållet din sida. Så de som är emot alla hatbloggar, visst liksom det är fel att trakassera andra men låt de ha sin sida, sin åsikt, varför blev alla haters så fort de inte höll med?


Så jag ska börja skriva här igen på min egna chaotic sida:)



De här senaste dagarna har varit galna för attt jag helt enkelt måste skapa kaos omkring. Jag får för mig att rymma och packar tre väskor för att vara borta typ.. en natt?! haha

Sen har jag busat på bion ( min hemlis dock) :D

Jag har testat på gränserna när det gäller många människor o ja a whole lot more!
Men most importantly BRITNEY SPEARS KOMMER TILL SVERIGE N I will be there! :D :D


U ain't got no extra vision starrin trough my clothes

Inga kommentarer: