fredag 15 maj 2009

I see your Halo

Okej mitt i alla beyonce fever..klickade jag in mig på videon HALO. Jag gillar inte Beyonce direkt så jag har inte tagit mig tiden att studera hennes verk innan, I know jag är så efter..Men BIG UPS för videon Halo. Hon kunde faktiskt inte lyckats bättre, får man vara så fin? Det tar ju död på människor..wow vilken Sexappel, nej jag pratar inte om Beyonce nu utan Micael Ealy!
Jag är alltid sen i mina upptäckter men herregud den här videon ska gå på press rewind hos mig. O jag ska inte vara elak i ärlighetens namn så är denna låt riktigt bra och Beyonce ser jävligt bra ut, hon borde vara såhär naturlig oftare..gillar inte hennes galna Sasha Fierce lr vad hon kallar sig stil. Jag är iaf ärlig när jag gillar nått så får the cred. Trodde inte jag skulle lägga upp en Beyonce video på min blogg någonsin..men she made it impossible, lr HE made it impossible. <3



OM han skulle stå och kolla sådär när jag dansa, Skulle jag aldrig sluta dansa!

Inga kommentarer: