onsdag 20 maj 2009

A-a-at Night!


Helloo Jag kom nyss hem från skolan där jag äntligen avslutade mitt media arbete. :)
Igår var en riktigt trevlig kväll!

Jag mötte upp Samira och hennes kompisar för att åka till Sarvenaz skiva. Snacka om att jag blir förvånad när jag ser poliser komma emot mig, Halåå det var ju inget utklädnadstema! Annars hade jag ju också ju! Ja vart besviken jag som älskar och klä ut mig om jag hade vetat att de hade tänkt skita i att det inte var nått tema och köra sitt eget race hade jag ju hakat. Sarvi ville dock säkert inte säga detta till mig eftersom hon var emot deras utklädnad, pinsamma vänner! :P

Innan vi drog till skivan drog vi förbi Dovas men de hade inget bord för oss för att vi var för många, så det blev Kina restaurangen intill där de pratade så väldigt hövligt. Var det allt frun? Varsågod frun, ha det trevligt frun. Haha As gulligt!
Skivan var okej, men sällskapet var jätte trevligt och sarvenaz var vekligen på G, Kul att se henne så glad!

Det byttes också massa kontakter en tjej Hanna arbetade med ett jobb jag vill ha så bytte nr och sen var det också en tjej Alexandra som dansar och vill börja på magdans så vi bytte nr så jag ska tipsa henne :-)

Det är inte alltid man hamnar i ett trevligt sällskap bland tjejer men igår då var alla riktigt trevliga :-)
Skit söta krigar Hanna..Och...Oja jag vet det va inte mitt bästa klädval :/ Men det såg bättre ut in real iaf..dock ändå en aning onöjd. Mina tights har ändå fått många komplimanger för att de är så balla! Lucky me att de e från Usa och synd för alla er andra som inte får ha de coola tightsen :D hihi

Inga kommentarer: