söndag 17 maj 2009

Middag & Stures






Igår hade min älskade Emmelie middag hemma hos sig. Mina bästa favorittjejer va alla samlade och vi hade lika kul som vi alltid brukade ha! ool! Jag har saknat de här bitchesena, inte lätt att va den yngsta i gänget och still be in school. Iaf jag var helt chockad över miss Mlis Cooking skills! Herregud vart har jag värt när hon skapade sina talanger? Jo juste jag stod o stekte ägg..det enda jag kan laga!

Hon hade gjort förrätt, varmrätt och efterrätt dessutom! Vi åt och vi åt. Jag fick fan matorgasm på riktigt av efterrätten! Utan att överdriva! Jag och Paulina skulle sedan väga oss, vågen visa 124 kg! Haha jävlar vad vi gått upp i vikt :O Så vi tog fram pinnen och börja spy upp allt! ;) No way josey vi gick tebaka te efterätten!



Vi körde lite lekar, drack lite,busade lite, åt, dansa helt enkelt super trevlig kväll! Men det var bara början!



Efter det körde vi the Naomi Cambell walk i våra high heels på söders gator för att sedan ta oss till Stures.


Helt klart en utav de bästa kvällarna på länge, musiken va bra, sällskapet var perfekt och vi kept on dancing dancing all night long :-)
Nu ser jag fram emot Coctail party den 29!
Ciao, matteboken väntar!

Inga kommentarer: