söndag 17 maj 2009

Plastic not Fantastic






Marias pojkvän hade tydligen frågot Maria om det är sant att jag har opererat mina bröst för att hans killkompisar sagt det till honom. "Hon Bianca gick och opererade brösten för att bli snyggare."
Sant! De är helt fake. Precis som jag. Jag är så plastic fantastic!
Synd att Maria hann säga till honom att det verkligen inte var sant..hade ju vart lite roligt att driva med honom. :-)


På en fest i Nacka hos Sofia hade folk frågat Sofia samma sak. Men då hade jag blåa linser, stor fluff jacka, lösnaglar och löshår på mig. Haha och de tror fortfarande inte på att de är äkta. De tror att bådde jag och Sofia ljuger. Craazy! Hennes kompis hade sagt jaha ska Bianca komma är det hon med silikon pattarna. HAHAH Kan ni tänka er att jag sett ut sådär??!! Det värsta e att det var inte ens på skämt! Skjut me! Bang Bang I shot me down. :)

Inga kommentarer: