söndag 10 maj 2009

Squeezing her bröst som potatismos



Igår var jag på Singstarkväll långt ute i Nacka. Jag är fan inte ens bra på Singstar som ja trodde att jag skulle va..men när jag sjöng The Cardigans Lovegame då jävlar vann jag, mot en kille iof :P
Efter att ha sjungit av mig lite och ätit upp all chips gick jag och två grabbar från min skola igenom "skogen" , ja hela Nacka ser ju fan ut som en skog för mig :P, iaf vi begav oss in mot stan. Jag mötte upp Natalia, Dalia och Avin @ Layer Cake. O juste och en african dude..damn han va en komiker egentligen en Dancehall artist da!
Jag måste säga att det är kul att folk älskar mitt mörka hår, folk verkar tycka om det mer till och med. Fick så många komplimanger igår och folk kom flörtandes från alla håll..när jag skulle på tuben, av tuben, på väg till klubben, när jag skulle ta ut pengar, inne på layer. Ja, skumt var det..det är någonting me mörkt hår något sexappeal över det. Så kanske var det lite onödigt av mig att gråta över färgen?! haha ja, bokstavligt jag grät! ( Min skönhet fångades dock inte upp av kameran tyvär! :( )
Gårdagen kändes så sjukt lång. Liksom från att ha gått där vinglandes i mina klackar ner för skogsbacken med Gustav Björkman som stöd..till att sitta på donken efter Layer Cake med en African dude som rappar om att sqeesa her bröst som potatismos och kom and eat it som köttBullaah haha. Ja igår var det faktiskt väldigt kul att lyssna på!
På vägen hem träffa jag en kille ja typ dejtade förut. Det var skumt o se han! Han kände knappt igen mig dock men som tur va tyckte han att jag gått till det positiva :) Must be the dark her olala haha nää driver. Nått Magic över dark hair om jag ändå kunde gilla det sj oxå :/
Natalia sov hos mig eftersom att jag nuförtiden har mitt lilla crib för mig själv like all the time!
O idag vakna jag med nya planer vi bokade en resa till Malta idag! Fyra tjejer, nya äventyr :-)
Aja nu ska ja gå och bli en Milkybaby and go to bed. Imorn är biljetterna te Brittans konsert bokade!..Be very very jealous of me :D
Keep on dancing people peace

Inga kommentarer: