måndag 27 oktober 2008

The one label that won't go out of style

































Mica Lee, min stora syster goes 19 today! <3<3
Älskar dig!
Sånt är livet, sånt är livet så mkt falsket bor det häär haha den här lååten har vi växt upp till. Rågsveds alla gårdar, Snickarboden i Norrlanden, London, Aya Napa..ja alla möjliga platser har vi busat på ihop :D
Det är bra att ha en vän som dig som alltid tar hand om mig när det gått illa. Julafton med dig och ingen alkolist var det i glaset ( hihihii). Du har funnits där från de dagarna jag kallade alkohol för alkolist och du sjöng Tommy tycker om mig. Nu är det nog mer "abdi" tycker om mig va :P Du hämtade mig från fritids och folk trodde fram till nu att du va min syrra. Tider förändras, vänner bytts ut men du och jag vi är tider som aldrig dör ut. The one label that won't go out of style!
My big sis du är, förblir och kommer alltid va mitt bästa!

Inga kommentarer: