måndag 13 oktober 2008

I'm a smart girl, what was I thinking?

Britney berättar i dokumentären for the record att hon kollade tillbaka och sa "I'm a smart girl, what the hell was I thinking!" vilket är något som alla tjejer som varit med om en "womanizer" säkert också sa, I know I did. Jag hade tappat mig själv ett tag och låtit mig bli någon som inte var jag utan som passade för någon annan. När man kollar tillbaka så är det just det man tänker, Shit jag är en smart tjej vad hände?
och hon har rätt hon är en smart tjej och jag e mad about her.

Hon har tagit kontroll inte bara över sig själv men över killarna. I womanizer videon är det hon som har makten och vi tjejer som slänger runt the "Womanizer"! Den här videon är verkligen för alla de som nångång känt sig utnyttjade och nu tar över kontrollen. No more shows for u baby I run my own chanels lixom ;PIt's a girl anthem sa hon och den den som påstår att hon inte e rykande het kan ju ta ett besök till bastun med henne. Enjoy the video cuz my idol is
back to kick ass!
Tryck på bilden och joina britney i bastun.

Inga kommentarer: