söndag 26 oktober 2008

Peace of me cake

Nu är det inte långt kvar tills jag är 18! :D
Har kollat på lite tårtor..skulle kanske vara coolt med en tårta med en bild på mig på. Då kan ju alla få en piece of me på min b-day. haha kände mig lite fyndig där ;P

Min vän Moa rekommenderade ett ställe med grymma tårtor som gör typ allt du kan tänka dig,Tårtverkstan heter det.
Denna tårta skulle ju vara lite rolig och äta av haha. Det fanns till och med en Britney Spears tårta, den va till en tio-årings födelsedag hahaha,
passar den när man blir 18 också ? ^^ (a)
Om det nu blir mig ni får smaka på får ni lova att inte bråka om vilken del av tårtan ni vill ha, vill itne ha nått bråk över mig och självklart ska hela jag va älskad dvs hela tårtan :D
Åh nu längtar jag ännu mer när jag tänker på tårta..mm mums :D Ses den 7nde mina gäster puss!

Inga kommentarer: